-només per agrair-

Avui és just agrair una afició que tantes satisfaccions em dóna, i agrair també per aquells amics i coneguts a qui m'ha portat i pels seus consells i suport.

Com tothom, sempre he tingut càmeres, però un dia em van posar a les mans una reflex, i el primer que vaig pensar va ser: això serà complicat... Però de fet no ho ha sigut tant, posar interès i entendre uns conceptes bàsics, per tenir aquell marge on poder decidir una mica sobre el resultat final.

Per aquest motiu he decidit fer aquesta entrada, fotografies de la nevada del 8 de març del 2010 a Barcelona, he de confessar però que presa de l'emociò en veure caure els flocs no vaig parar gens d'atenció per ajustar. Tot i així aquella circumstància excepcional en va crear una altra per atzar, la més valuosa, la que més "enganxa", la que busquem, aquell dia per primer cop vaig experimentar en fotografia la veritable satisfacció personal. 

Aqui teniu les responsables, no són les millors, però sí especials, és ben cert que algunes coses tenen "màgia" i ens poden obrir camins insospitats.

Senzillament només per agrair.












La primera la vaig publicar potser el mateix dia o el següent, no ho recordo, però la resta no havien sortit del disc dur fins avui.